اخبار

مشخصات گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ مشخص شد

تصاویر و رندرهای گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra فاش شد

اوایل امروز، با رندرهای فاش شده از Samsung Galaxy S24 آشنا شدیم. این بار، مشخصات و تیزر گلکسی اس 24 اولترا توسط افشاگر مشهور و معتبر Onleaks منتشر شده است. تصاویر و ویدیو باکیفیت لو رفته طراحی گوشی هوشمند را از همه جهات نشان می دهد. ما هنوز چند ماه تا معرفی پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ فاصله داریم، اما شایعات و اطلاعات کاملی در مورد سری گلکسی S24 آینده در وب منتشر شده است. طبق گزارش اخیر، این برند کره جنوبی ممکن است سری گلکسی اس 24 را به جای فوریه سال آینده در ژانویه عرضه کند.

مشخصات Samsung Galaxy S24 Ultra

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا از طراحی آشنای مدل قبلی خود برخوردار است. دارای یک قاب تخت و سه سنسور دوربین که به صورت عمودی روی هم چیده شده اند، همچنین یک سنسور اضافی و یک فلاش LED در کنار آن دیده می شود. گفته می شود این گوشی هوشمند از نظر ابعاد کمی کوتاه تر اما عریض تر از مدل قبلی خود با ابعاد 162.3 x 79 x 8.7 میلی متر است. طبق گزارش ها، سامسونگ از قاب تیتانیومی مشابه مدل های آیفون 15 پرو استفاده خواهد کرد که باید S24 اولترا را 1 گرم سبک تر کند.

دکمه های روشن/خاموش و تنظیم صدا در سمت راست گلکسی S24 اولترا قرار دارند در حالی که درگاه پایینی دارای یک پورت USB-C، یک بلندگو و یک شیار قلم لمسی است. همچنین یک آنتن باند Ultrawide در لبه سمت راست دستگاه وجود دارد.

در قسمت جلویی، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا همان صفحه نمایش 6.8 اینچی سوراخ پانچ وسط را حفظ خواهد کرد. از تصاویر رندر فاش شده، مشخص است که سامسونگ اندازه قاب را کاهش داده است. این منجر به باریک‌تر شدن قاب در همه طرف‌های گوشی شده است. انتظار می رود این دستگاه دارای وضوح WQHD+ باشد.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

امروز روز خوبی برای کسانی است که مشتاق دیدن سری پرچمداران گلکسی S24 سامسونگ هستند. چند ساعت پس از افشای رندرهای با وضوح بالا از گلکسی اس 24 نسخه پایه به صورت آنلاین، اکنون مدل اولترا را از همه جهات از طریق یک ویدیوی 360 درجه می بینیم.

طراحی گلکسی S24 اولترا توسط SmartPrix با همکاری OnLeaks فاش شده است. تصاویر فاش شده بر اساس رندرهای سه بعدی CAD از گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی سامسونگ هستند. از نظر ظاهری، گلکسی اس 24 اولترا شباهت زیادی به گلکسی اس 23 اولترا دارد که دارای طراحی جعبه ای با گوشه های تیز و کناره های کمی خمیده است. به نظر نمی رسد سامسونگ مانند گلکسی اس 24 از کناره های صاف استفاده کرده باشد.

انتظار می رود که این گوشی دارای دوربین اصلی با لنز واید 200 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر باشد. اگر گزارش های قبلی درست باشد، سامسونگ این گوشی را به لنز زوم اپتیکال 10 برابری مجهز نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید