اخبار

آپدیت One UI 6.0 برای سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ طبق جدول زمانی تخمینی که هفته گذشته برای کره جنوبی منتشر کرده بود، به‌روزرسانی One UI 6.0 را برای سری Galaxy S22 در این کشور شروع کرد. این به‌روزرسانی هم برای کاربرانی که در برنامه آزمایشی شرکت کرده بودند و هم برای کاربران عادی در دسترس است. One UI 6.0 بر اساس اندروید 14 ساخته شده است و تغییرات بسیار زیادی را در رابط کاربری، حریم خصوصی، عملکرد و ویژگی‌های گوشی‌های Galaxy S22 ایجاد می‌کند.

گلکسی S22 اولترا نسخه‌هایی با شماره ساخت S908NKSU3DWKA/ S908NOKR3DWKA/ S908NKSU3DWK5 را در کره جنوبی دریافت می‌کند. اندازه این به‌روزرسانی برای کاربران عادی 3.1 گیگابایت و برای کاربران آزمایشی 343 مگابایت است. این به‌روزرسانی به زودی برای سایر مدل‌های Galaxy S22 در این کشور نیز منتشر خواهد شد.

به‌روزرسانی One UI 6.0 به‌روزرسانی One UI 6.0

ما انتظار داریم که این به‌روزرسانی در چند روز آینده به کاربران گسترده‌تری برسد. همچنین احتمال دارد که این به‌روزرسانی One UI 6.0 در چند هفته آینده در سایر کشورهای جهان نیز عرضه شود. کاربران سامسونگ گلکسی S22 اولترا می‌توانند با مراجعه به تنظیمات سیستم > به‌روزرسانی نرم‌افزار > به‌روزرسانی و نصب نرم‌افزار > اکنون دانلود، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی و نصب کنند.

One UI 6.0 تغییرات جدید و جذابی را در رابط کاربری ارائه می‌دهد که شامل پنل سریع کاملا جدید با طرح‌بندی دکمه‌های جدید، کنترل روشنایی دسترسی سریع و بهبودهای اعلان است. قفل صفحه اکنون گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهد، مانند قرار دادن مجدد ساعت و یک فونت کاملا جدید بخشی از One UI 6 است که به کل سیستم ظاهری جدید و مدرن می‌دهد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید