اخبار

نکات مهم قبل از خرید لوازم الکتریکی

لوازم الکتریکی در برندها و قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند که گاه از نظر کیفی با یکدیگر تفاوت بسیار دارند. اگر قصد خرید لوازم خاصی مانند پنل هالوژن یا چراغ پارکی شعاع را داشته باشید، قطعا برای خرید باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. این گونه خریدها معمولا توسط شرکت ها انجام می شود اما گاه افراد عادی نیز مثلا برای خرید ریسه LED شناخت کافی از کیفیت برندهای مختلف ندارند. در این مقاله در مورد نکاتی که باید قبل از خرید این لوازم بدانید را ذکر کرده و سپس با یکی از بهترین فروشگاه های برق و الکترونیک آشنا خواهید شد.

نکاتی که باید قبل از خرید پنل هالوژن بدانید

قبل از خرید پنل هالوژن بهتر است به است نکات توجه داشته باشید:

1. نوع لامپ:

2. اندازه و شکل:

  • پنل‌ های هالوژن در اندازه‌ ها و شکل‌ های مختلف موجود هستند. باید پنلی را انتخاب کنید که با اندازه سقف و فضایی که می ‌خواهید روشن کنید متناسب باشد.

3. رنگ نور:

  • پنل ‌های هالوژن در رنگ‌های مختلف نور موجود هستند. باید رنگی را انتخاب کنید که با سلیقه شما و فضا متناسب باشد.

4. توان مصرفی:

  • توان مصرفی پنل هالوژن نشان ‌دهنده میزان برق مصرفی آن است. باید پنلی را انتخاب کنید که توان مصرفی آن با نیاز شما متناسب باشد.

5. قیمت:

  • قیمت پنل ‌های هالوژن با توجه به نوع لامپ، اندازه، شکل، رنگ نور و توان مصرفی آنها متفاوت است.

قبل از خرید پنل هالوژن، از گارانتی و خدمات پس از فروش آن مطمئن شوید. همچنین پنل هالوژن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

لوازم الکتریکی روشنایی

نکات لازم برای قبل از خرید چراغ پارکی شعاع

قبل از خرید چراغ پارکی با شعاع مشخص، برخی نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند:

1. نوع نور مورد نیاز: ابتدا باید مشخص کنید که نوری که نیاز دارید برای چه منظوری است؟ آیا برای روشنایی کل منطقه پارک یا فقط برای روشن کردن مسیرها و محوطه ‌های خاص است؟

2. شعاع نور: اندازه مناسب شعاع نور بستگی به اندازه و شکل محیط پارک دارد. برای پوشش مناسب، شعاع نور باید به اندازه کافی گسترده باشد.

3. مصرف انرژی: از محصولاتی با مصرف انرژی کم و کارآیی بالا انتخاب کنید تا هزینه‌ های انرژی را کاهش دهید و همچنین به محیط زیست کمک کنید.

4. مقاومت در برابر عوامل جوی: چراغ پارکی باید مقاوم در برابر باران، برف، گرما و سایر شرایط جوی باشد. مطمئن شوید که محصولی با استانداردهای ضدآب و مقاومت در برابر شرایط جوی سخت انتخاب کنید.

5. زندگی مفید لامپ: بررسی کنید که مدت زمان عمر لامپ چند ساعت است و آیا نیاز به تعویض مکرر دارد یا خیر.

6. طراحی و استایل: مطمئن شوید که طراحی چراغ با محیط پارک سازگار است و به زیبایی مکان کمک می‌ کند.

از طریق مطالعه نقدها و بررسی تجربیات دیگران نیز می ‌توانید اطمینان حاصل کنید که چراغی که قصد خرید آن را دارید، به انتظارات شما پاسخ خواهد داد.

آیا ریسه LED دارای تنوع است؟

بله، ریسه های LED در رنگ ها، سبک ها و اندازه های مختلف موجود هستند. برخی از رایج ترین انواع ریسه های LED عبارتند از:

  • ریسه های LED نواریاین نوع ریسه LED از یک نوار انعطاف پذیر تشکیل شده است. که حاوی LED است. ریسه های نواری LED برای نورپردازی زیر کابینت، نورپردازی cove و سایر کاربردهای نورپردازی محیطی محبوب هستند.

  • ریسه های LED نئون: این نوع ریسه LED از یک لوله پلاستیکی انعطاف پذیر تشکیل شده است که حاوی LED است. ریسه های LED نئونی اغلب برای نورپردازی علائم، نورپردازی ساختمان ها و سایر کاربردهای نورپردازی تزئینی استفاده می شوند.

  • ریسه های LED شلنگی: این نوع ریسه LED از یک سری LED تشکیل شده است که به یک سیم متصل شده اند. ریسه های LED شلنگی برای نورپردازی درختان، نورپردازی بوته ها و سایر کاربردهای نورپردازی منظره محبوب هستند.

  • ریسه های LED نقطه ای: این نوع ریسه LED از یک سری LED تشکیل شده است که به یک سیم متصل شده اند. چراغ های LED نقطه ای اغلب برای روشنایی کابینت ها، روشنایی قفسه ها و سایر کاربردهای روشنایی کار استفاده می شوند.

ریسه های LED را می توان با ولتاژهای مختلف از جمله 12 ولت، 24 ولت و 120 ولت کار کرد. ولتاژ ریسه LEDی که انتخاب می کنید به کاربرد مورد نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر از نوار LED برای روشنایی زیر کابینت استفاده می کنید، باید از نوار LED استفاده کنید که برای کار با ولتاژ 12 ولت طراحی شده است.

برق نت

همانطور که مطالعه کردید، خرید لوازم برقی نیاز به آگاهی هایی قبل از خرید و توجه به نوع و سایر شرایط کالا دارد. اگر برای خرید این نوع لوازم نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید، ما برق نت را به شما پیشنهاد می کنیم. سایت برق نت سایتی جامع است که نه تنها انواع لوازم الکتریکی و برقی را به راحتی می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید، بلکه با خواندن مقالات این سایت قبلاز خرید اطلاعات خوبی به دست می آورید. برای خرید حضوری نیز می توانید به فروشگاه برق نت در تهران مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید