اخبار

رندر ها و تصاویر گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شد + زمان عرضه

گوشی Samsung Galaxy S24 احتمالا در فوریه 2024 عرضه می شود

هنوز چند ماه دیگر به رونمایی از سری گلکسی اس 24 باقی مانده است، اما شایعات بسیاری در حال پخش است. در یک گزارش جدید که توسط استیو همرستوفر با نام مستعار OnLeaks منتشر شد، رندرها و یک ویدیوی 360 درجه از گوشی نسخه پایه سامسونگ گلکسی اس 24 منتشر کرد که به ما نگاه خوبی از انتظارتمان از گوشی پرچمدار آینده سامسونگ می دهد.

رندرها گوشی را نشان می‌دهند که ظاهری شبیه به گلکسی S23 دارد، با همان بریدگی‌های دوربین پشتی و صفحه تخت با یک سوراخ پانچ در مرکز. با این حال، گلکسی اس 24 ممکن است برخلاف لبه های کمی گرد در S23، لبه های کاملا صاف و صیقلی داشته باشد. تغییرات مشاهده شده بسیار ظریف هستند، اما می توانند تفاوت قابل توجهی در هنگام نگهداشتن در دست ایجاد کنند.

سامسونگ گلکسی S24

علاوه بر این، این ویدیو همچنین یک گزینه رنگ آبی روشن برای گلکسی S24 و یک UWB (پروتکل بی سیم پیشرفته) در زیر دکمه پاور را نشان می‌دهد. UWB در حال حاضر در گلکسی اس 23 پلاس و اس 23 اولترا وجود دارد، اما این اولین بار است که در نسخه معمولی پرچمدار گلکسی در دسترس خواهد بود. بنابراین، گنجاندن آن در گلکسی S24 یک ارتقاء چشمگیر برای کاربران خواهد بود.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی S24

به گفته منابع، گلکسی اس 24 ابعاد 147 در 70.5 در 7.6 میلی متر دارد که کمی بلندتر و باریک تر از گلکسی اس 23 است ولب همچنان ضخامت ثابت باقی مانده است. از دیگر ویژگی های فاش شده در رندرها می توان به پورت USB Type-C، اسلات سیم کارت، میکروفون و بلندگو در پایین تلفن اشاره کرد.

در مورد مشخصات شایعه شده، انتظار می رود این گوشی از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 یا چیپست Exynos 2400 با صفحه نمایش OLED LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتزی با حداکثر روشنایی حداکثر 2500 نیت استفاده کند. علاوه براین، گلکسی اس 24 دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، دوربین اصلی با لنز واید 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری خواهد داشت. گزینه های حافظه ممکن است تا 12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی را شامل شوند.

سامسونگ گلکسی S24

بر اساس این نشت، هرگونه تغییر قابل مشاهده حداقل خواهد بود. اسمارت پریکس گزارش می دهد که گلکسی اس 24 کمی بلندتر و باریک تر از اس 23 قبلی است و اندازه کلی صفحه نمایش ظاهراً کمی بزرگتر است. به عبارتی یا نمایشگر 6.17 اینچی به جای 6.1 اینچی نسل فعلی عرضه می شود. هنوز سه لنز دوربین در پشت گوشی قابل مشاهده است که رزولوشن آنها با S23 یکسان است.

افشاگر مشهور و معتبر Leaker Ice Universe، اضافه می کند که صفحه نمایش گلکسی S24 احتمالا دارای وضوح 1080p با حداکثر روشنایی 2500 نیت است. ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با حداکثر سرعت شارژ سریع 25 وات گزارش شده است. شایعات همچنین حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است گلکسی اس 24 را کمی زودتر از دو پرچمدار قبلی خود رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید