اخبار

ردمی نوت 13 پرو پلاس به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز می شود

نسخه جهانی گوشی Redmi Note 13 Pro+ در پلتفرم صدور گواهینامه مشاهده شد

شیائومی در سپتامبر 2023 از سری Redmi Note 13 در چین رونمایی کرده بود. این شرکت قصد دارد این دستگاه ها را در سطح جهانی عرضه کند. اکنون، نسخه جهانی ردمی نوت 13 پرو پلاس بر روی یک پلتفرم صدور گواهینامه ظاهر شده است و برخی از مشخصات این دستگاه قبل از اعلام رسمی فاش شده است.

گوشی هوشمند جدیدی با گواهی FCC ظاهر شد. این دستگاه با شماره مدل 23090RA98G دیده شد. علاوه بر این، لیست آنلاین گزینه های ذخیره سازی گوشی Redmi Note 13 Pro+ را نشان داده است. ظاهراً این دستگاه در سه پیکربندی ذخیره سازی شامل 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند بر روی رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اجرا شود.

ردمی نوت 13 پرو پلاس

لیست FCC نشان می دهد که ردمی نوت 13 پرو پلاس از شبکه 5G و 4G LTE به همراه وای فای دو باند، بلوتوث، NFC و GPS پشتیبانی می کند. اوایل امروز گزارشی مبنی بر عرضه مدل پایه نوت 13 بر روی پلتفرم گواهی FCC منتشر شد. مدل Redmi Note 13 Pro نیز در اوایل این هفته در گواهینامه NRRA کره ظاهر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید