اخبار

گلکسی اس 24 پلاس تا 80 در صد سریعتر از گلکسی اس 23 اولترا است

گلکسی s24 پلاس بسیار سریعتر از گلکسی s23 اولترا است

انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی اس 24 را در اوایل سال 2024 عرضه کند. سری اس 24 گوشی‌های جدید سری پرچم‌دار بعدی این شرکت هستند که با پیشرفت‌هایی نسبت به نسل‌های قبلی خود وارد بازار خواهند شد. اکنون، فهرست بنچمارک جدیدی به ما بینشی در مورد اینکه نسل بعدی گلکسی اس 24 چقدر قدرتمند خواهد بود، ارائه می دهد.

بر اساس شایعات اخیر، غول فناوری کره جنوبی قرار است گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس را با تراشه اگزینوس 2400 عرضه کند. با این حال، آخرین مشاهده گلکسی S24 پلاس، ارتقای عملکرد را در تست های بنچمارک نشان می‌دهد. فهرستی در پلتفرم بنچمارک منتشر شد که، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 این دستگاه را نشان می دهد.

با اجرای تست GeekBench 6 Vulkan، مدل آینده Galaxy S24+ با چیپست پرچمدار جدید کوالکام امتیاز قابل توجه 17031 را به دست آورد. این نشان دهنده افزایش عملکرد قابل توجه 81.6 درصدی در مقایسه با پرچمدار سال 2023 این برند گلکسی اس 23 اولترا است که مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

شایان ذکر است که اینها فقط معیارهای مصنوعی هستند و عملکرد واقعی را منعکس نمی کنند. علاوه بر این، رویت GeekBench اطلاعات بسیار محدودی در مورد Galaxy S24 پلاس ارائه می دهد. با این حال، ما یک افشای اخیر را پوشش دادیم که ادعا می کرد تراشه Exynos 2400 یک پردازنده هسته Deca خواهد بود که قدرت مدل های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس را تامین می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید