اخبار

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 نازک‌تر و عریض‌تر خواهد بود

سامسونگ گلکسی زد فولد تا کنون به عنوان بهترین گوشی تاشو شهرت داشته است، اما به نظر می‌رسد که رقبای جدیدی در حال ظهور هستند. حالا، شایعاتی می‌گویند که گلکسی زد فولد 6 آینده می‌تواند یک تغییر بزرگ داشته باشد تا دوباره به صدر گوشی‌های تاشو برسد.

گرچه Z فولد 5 فعلی مورد پسند کاربران بوده است، اما نمی‌تواند با برخی از تاشوهای رقیب که دارای ویژگی‌های جذاب‌تری هستند، مقایسه شود. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال یادگیری است. یک افشا جدید نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد ظاهر «تلفن پهن» را تغییر دهد و به سمت یک ظاهر باریک‌تر بروند، اما بدون اینکه از کارایی آن کاسته شود. سامسونگ ممکن است فهمیده باشد که تاشوهای خیلی بلند همه را راضی نمی‌کنند.

گلکسی زد فولد 6

به جای آن، شایعات از یک دستگاه گسترده‌تر با صفحه نمایش داخلی و خارجی بزرگتر صحبت می‌کنند. این طراحی عریض‌تر ممکن است به معنای نسبت ابعاد مختلفی نیز باشد که باعث می‌شود گوشی وقتی باز می‌شود کمتر شبیه یک تبلت بلند و باریک باشد.

سامسونگ همچنین ممکن است یک طراحی لولای جدید با بدنه‌های متعدد ارائه دهد که فشار را به طور مساوی در تمام صفحه توزیع کند و احتمالاً چین و چروک روی صفحه نمایش داخلی را کمتر کند. این گزارش همچنین یک طرح دوربین جدید با ماژول‌ها را مستقیماً در پشت نشان می‌دهد، اما معلوم نیست که آیا این موضوع قابل تغییر است یا خیر.

هرچند طراحی نهایی ممکن است متفاوت باشد، به نظر می‌رسد Z Fold 6 نازک‌تر و عریض‌تر خواهد بود. علاوه بر این، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که سامسونگ در حال توسعه نسخه مقرون‌ به‌صرفه‌تر Z Fold 6 است.

انتظار می‌رود که تصمیم برای عرضه گلکسی زد فولد مقرون‌ به‌صرفه باعث افزایش سهم بازار سامسونگ در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو چین شود. در حال حاضر، برند کره‌ای با سهم 19 درصدی، پس از هواوی و آنر که بر بازار حاکم هستند، رتبه سوم را دارد.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد مقرون‌ به‌صرفه در نیمه دوم سال 2024، احتمالاً همراه با نسل بعدی Z Fold 6 و Z Flip 6 در رویداد آنپکد بعدی سامسونگ در ماه آگوست، معرفی شود. بنابراین سامسونگ ممکن است برای اولین بار در تاریخ سه گوشی تاشو را روانه بازار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید