اخبار

برنامه آموزش گیتار از صفر رایگان با بهترین اپلیکیشن گوشی

نواختن گیتار و تسلط بر آن به مراتب پیچیده‌تر از آنچه که تصور می‌شود است، اما تلاش برای یادگیری آن بدون شک ارزشمند است. آموختن یک ساز موسیقی یکی از ارزشمندترین تجربیاتی است که می‌توانید در طول زندگی خود کسب کنید. با این حال، یادگیری گیتار به تنهایی و بدون هیچگونه کمک خارجی بسیار چالش‌برانگیز است. یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری این ساز، بهره‌گیری از اپلیکیشن‌های آموزش گیتار است. در اینجا چند برنامه رایگان برای آموزش گیتار را معرفی خواهیم کرد.

خوشبختانه تعداد زیادی اپلیکیشن موبایل به صورت رایگان در دسترس است که می‌توانید از آن‌ها برای یادگیری استفاده کنید. این اپلیکیشن‌های اندروید و iOS با سرعت و کارایی بالایی به شما در یادگیری کمک می‌کنند و حتی اگر کاملاً مبتدی باشید، می‌توانید با اعتماد به نفس بیشتری گیتار بنوازید. در این مقاله ، به بررسی یادگیری گیتار با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل و برنامه آموزش گیتار از صفر رایگان خواهیم پرداخت. اگر اراده کافی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن‌های رایگان، گیتار را بیاموزید. پس با ما همراه باشید تا چند اپلیکیشن رایگان یادگیری گیتار را بررسی و نقد کنیم.

۱) Real Guitar ، یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای یادگیری گیتار

Real Guitar یک اپلیکیشن بی‌نظیر برای شبیه‌سازی گیتار است. این برنامه قادر است تا هر دو نوع گیتار آکوستیک و الکتریک را برای شما شبیه‌سازی کند. این نرم‌افزار قابل استفاده بر روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند است و از قابلیت چند لمسی نیز پشتیبانی می‌کند که برای نواختن آکوردها بسیار حیاتی است. البته، باید دستگاهی داشته باشید که این قابلیت را پشتیبانی کند.

ویژگی جالب این اپلیکیشن این است که شامل آهنگ‌های از پیش ضبط شده‌ای است که می‌توانید آن‌ها را پخش کنید و هم‌زمان با آن‌ها نواختن را تمرین کنید. از دیگر مزایای این برنامه، قابلیت ضبط و اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی به صورت MP3 است. به این ترتیب، می‌توانید آهنگ‌هایی که ساخته‌اید را ذخیره و پخش کنید و در آینده به آن‌ها گوش دهید یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

2) smartChord؛ اپلیکیشنی کامل برای یادگیری آکوردهای گیتار

اگر به دنبال یک اپلیکیشن جامع برای گیتاریست‌ها هستید، smartChord گزینه‌ای ایده‌آل است. این برنامه ابتدا به عنوان یک ابزار برای آموزش آکوردها و موقعیت انگشتان روی دسته‌ی گیتار معرفی شد، اما اکنون به یک اپلیکیشن چندمنظوره تبدیل شده است. در  آموزش گیتار کلاسیک این برنامه کمک زیادی به شما خواهد کرد.

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی این اپلیکیشن، آکوردیاب معکوس است. smartChord همچنین امکانات دیگری نظیر تنظیم آهنگ، صدها پیش‌تنظیم مختلف، یک مترونوم حرفه‌ای، و یک گیتار مجازی برای مواقعی که به گیتار واقعی دسترسی ندارید را ارائه می‌دهد. متأسفانه، این برنامه تنها برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس است و نسخه‌ای برای آیفون ارائه نشده است.

3) Yousician؛ برنامه آموزش گیتار از صفر رایگان با ویدیوهای مرحله به مرحله

استفاده از اپلیکیشن‌ها برای تیونینگ یا حتی جستجوی آکوردهای گیتار در گوگل خوب است، اما چگونه مطمئن می‌شوید که درست می‌نوازید؟ آیا صدای تولید شده از گیتارتان مناسب است و انگشتانتان در جای صحیح قرار گرفته‌اند؟

هرچند شاید هیچ چیزی جای یک معلم واقعی را نگیرد، Yousician به آن بسیار نزدیک می‌شود. این اپلیکیشن با ویدیوهای آموزشی مرحله به مرحله، دروس طراحی شده توسط معلمان موسیقی را به شما ارائه می‌دهد. Yousician موضوعاتی مانند آکوردها، نواختن، ملودی‌ها، انگشت‌گذاری و بسیاری موارد دیگر را به طور جامع پوشش می‌دهد.

نکته آخر

در این مقاله، تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که به شما در یادگیری گیتار کمک می‌کنند را مورد بررسی قرار دادیم. چون یادگیری گیتار فرایندی بی‌پایان است، استفاده از این برنامه‌ها برای هر سطحی از تجربه ضروری است. همچنین، برخی افراد در ابتدای کار ممکن است مطمئن نباشند که آیا علاقه واقعی به گیتار دارند یا خیر. بنابراین، با استفاده از این اپلیکیشن‌های رایگان می‌توانید علاقه و تعهد خود را محک بزنید. برای سبک دیگری از گیتار هم نیاز به دوره آموزشی دارید که آن سبک فلامنکو است. برای این منظور بهترین گزینه آموزش گیتار فلامنکو نوین گیتار است و برنامه های آموزشی در روند یادگیری آن خیلی موثر نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید