ساعت هوشمند

زمان عرضه جهانی و مشخصات ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو در سوم مهرماه 1402 رونمایی می شود

شیائومی رسماً یک رویداد رونمایی را اعلام کرده است که برای 25 سپتامبر برنامه ریزی شده است، جایی که آنها از گوشی های مورد انتظار سری 13T شیائومی رونمایی خواهند کرد. علاوه بر گوشی های هوشمند جدید، شایعاتی در مورد عرضه ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو نیز منتشر شده است و این برند از طریق تیزر منتشر شده در حساب توییتر خود این موضوع را تایید کرده است که در زیر اولیت تیزر رسمی شیائومی واچ 2 پرو را مشاهده می کنید.

مشخصات ساعت Xiaomi Watch 2 Pro

شایعه شده است که ساعت شیائومی واچ 2 پرو به برخی مشخصات و ویژگی های چشمگیر مجهز شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون W5+ Gen 1 بهره ببرد و 2 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه دهد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی از نوع AMOLED با وضوح 466×466 پیکسل و تراکم پیکسل 326 در هر اینچ است. گفته می شود باتری 500 میلی آمپر ساعتی آن با یک بار شارژ می تواند تا 72 ساعت فعالیت کند. یک نوع اختیاری LTE نیز ممکن است برای کسانی که به دنبال اتصال شبکه ایی هستند در دسترس باشد.

ساعت Xiaomi Watch 2 Pro

این ساعت هوشمند با سیستم عامل WearOS کار می کند که با رابط کاربری MIUI شیائومی سفارشی شده است. بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و برای دوام بیشتر توسط گوریلا گلس محافظت می شود. کاربران می توانند یک بند چرمی نقره ای یا یک بند لاستیکی مشکی را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند.

از نظر عملکرد، گفته می شود که از طیف گسترده ای از 150 حالت مختلف ورزشی، همراه با ویژگی هایی مانند نظارت بر ECG، ردیابی ضربان قلب، نظارت بر دمای بدن و ردیابی خواب پشتیبانی می کند. ناوبری و کاربری ساعت با یک تاج چرخان آسان می شود و دستگاه دارای گواهی 5ATM مقاومت در برابر آب است که آن را برای فعالیت های مختلف مرتبط با آب و شنا مناسب می کند. همچنین قبلاً گزارشی در مورد قیمت لو رفته شیائومی واچ 2 پرو ارائه کرده بودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید