اخبار

خبر داغ برای طرفداران نینتندو سوییچ: بازی های جدید در راه است‌!

نمایشگاه شرکا (Partner Showcase) نینتندو در راه است! این رویداد که در روز چهارشنبه ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند (۹ صبح به وقت شرق آمریکا) برگزار می‌شود، به معرفی بازی‌های جدیدی که شرکاهای انتشاراتی و توسعه‌ دهنده‌ی نینتندو برای نیمه اول سال ۲۰۲۴ آماده کرده‌اند، اختصاص دارد.

اهمیت این نمایشگاه فقط به خاطر معرفی بازی‌ های جدید نیست، بلکه زمان‌بندی آن نیز بسیار حائز اهمیت است. این رویداد درست بعد از اعلامیه‌ی هیجان‌انگیز مایکروسافت مبنی برعرضه‌ی برخی از بازی‌ هایش روی کنسول‌های دیگر منتشر شد. گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد که سوییچ یکی از این کنسول‌های دیگر است. حتی شایعاتی درباره‌ی عرضه‌ی بازی‌های Hi-Fi Rush، Sea of Thieves، Halo و Gears of War روی سوییچ به گوش می‌رسد که طرفداران را حسابی هیجان‌ زده کرده است.

در حال حاضر، کمبود قابل توجهی درباره‌ی عناوین اختصاصی نینتندو برای سوییچ وجود دارد. در میان زمزمه‌هایی درباره‌ی به تعویق افتادن انتشار نسل جدید کنسول (Switch 2) به سال ۲۰۲۵، این رویداد می‌تواند فرصتی طلایی برای نینتندو باشد تا همچنان برای کنسول فعلی‌اش هیجان ایجاد کند.

این ۲۵ دقیقه نه تنها نمایش قدرت همکاری‌های نینتندو با شرکاهایش است، بلکه می‌تواند بستر معرفی بازی‌های مایکروسافت برای سوییچ نیز باشد. در انتظار شروع این نمایشگاه، هیجان برای شاهد بودن یک اتفاق مهم در بازی‌های چند پلتفرمی و آغاز دوره‌ای از تجربیات متفاوت برای کاربران سوییچ در سال جاری، هر لحظه بیشتر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید