اخبار

آنر مجیک 6 به سنسور OmniVision OV50K مجهز خواهد شد

گوشی Honor Magic 6 با دوربین های پیشرفته عرضه می شود

چند روز پیش، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه آنر مجیک 6 دارای دوربین با سنسور 1 اینچی OV50K از کمپانی معتبر آمریکایی امنی‌ویژن است. در حالی که جزئیات مربوط به این سنسور جدید مخفی مانده است، یک افشاگر معتبر از پلتفرم Digital Chat Station جزئیات کمی در مورد آن به اشتراک گذاشته است.

به گفته این افشاگر، سنسور 1 اینچی امنی‌ویژن OV50K به فناوری جدیدی به نام LOFIC (خازن یکپارچه سازی سرریز جانبی) مجهز شده است که با یک چالش رایج در عکاسی با گوشی هوشمند مقابله می کند. به عبارت دقیق تر با نوردهی بیش از حد در صحنه های روشن، مقابله می کند.

Honor Magic 6

وقتی روی عکس کلیک می کنید، سنسور دوربین نوری را می گیرد که به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود. سپس این سیگنال ها برای تشکیل تصویر نهایی ترکیب می شوند. با این حال، در صحنه‌های روشن، حسگر می‌تواند تحت تأثیر نور بیش از حد قرار گیرد که منجر به نوردهی بیش از حد و از بین رفتن جزئیات می‌شود. LOFIC این مشکل را با مدیریت موثر نور اضافی برطرف می کند و اطمینان حاصل می کند که عکس ها حتی در شرایط روشنایی بیش از حد، یکپارچگی خود را حفظ می کنند.

افشا کننده معتبر همچنین اضافه کرد که سنسور OV50K همچنین می تواند با سنسور 1 اینچی IMX989 سونی رقابت کند. انتظار می‌رود که آنر مجیک 6 دارای ارتباطات ماهواره‌ای و تراشه اسنپدراگون 8نسل 3 باشد. انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در مورد سری Honor Magic 6 در روزهای آینده منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید