اخبار

پیش نیاز دوره داستان نویسی (بررسی ایده ساخت انیمیشن)

قبل از این که یک داستان را شروع کنید، نیاز است که ایده داشته باشید. بدون داشتن ایده نمی توانید یک داستان را شروع کنید. اگر شما قصد شرکت در دوره داستان نویسی را دارید، پیشنهاد ما این است که قبل از شروع این دوره ها، پیش نیازهای شروع داستان نویسی را بدانید. یکی از این پیش نیازها داشتن ایده است. در این مقاله قصد داریم شما را با ایده داستان ها آشنا کنیم.

معرفی ایده | پیش نیاز دوره داستان نویسی

همه ما می دانیم که ایده چیست. ایده مانند پول می ماند. همه می دانیم که پول چیست ولی به پول رسیدن سخت است. شاید برای شمایی که تازه دوره داستان نویسی را شروع کرده اید، رسیدن به یک ایده بسیار سخت باشد. اما در واقعیت به این سختی هم نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا به نقل از استودیو انیمیشن سازی نوشیکا بیشتر با ایده آشنا بشوید.

قصد داریم منابعی که یک می توانند شما را به یک ایده برسانند را به شما معرفی کنیم. اولین منع می تواند عکس ها باشند. در واقع عکس ها یک بخش از تاریخ و یک واقعه هستند که در لحظه گیر افتاده اند. هر تصویر و عکسی داستان خودش را دارد. تصاویر داستان خود را دارند و شما هم می توانید ایده یک داستان را از همین تصاویر به دست بیاورید.

برای این که یک نویسنده خوب باشید، باید داستان های خوب هم بخوانید. این طور فکر نکنید همه این داستان های خوب، همگی ایده های خاص و جالب خود را داشته اند. با خواندن کتاب های بیشتری می توانید سر نخ های هر کتاب را در کتاب های دیگر مشاهده کنید.

شما هم می توانید از این فرصت استفاده کنید، و ایده اولیه داستان های خود را از کتاب ها و یا داستان های محلی بگیرید. با استفاده از این داستان ها، داستان را با زبان خودتان بنویسید. یکی از ایده های جالب این است که به جای این که همیشه داستان را از سمت شنل قرمزی تعریف کنید. یک بار هم داستان را از نگاه گرگ تعریف کنید.

بسیاری از داستان های بزرگ، در واقع زندگی خود نویسنده ها بوده اند. نویسنده های معروفی مانند داستایوفسکی سعی کرده اند خودش و نزدیک خودش را به نوعی در قالب شخصیت های داستانی نمایش بدهد. شما هم می توانید از این نوع ایده ها در دوره داستان نویسی استفاده کنید.

استودیو انیمیشن سازی نوشیکا

چند نکته…

ایده های جدیدی هستند که در دوره داستان نویسی خود می توانید استفاده کنید. در واقع ایده های جدیدی نیستند. با این حال همچنان این نوع داستان ها پرطرفدار هستند. سعی کنید که ایده داستان شما کشمکش های مختلفی را نشان بدهد.

یکی از این نوع روایت ها می توانید روایتی باشد که شخصیت اصلی شما کشمش و درگیری با خودش دارد. و در واقع می خواهد مشکلات درونی خود را حل کند.

نوع دیگر از روایت ها این گونه است که دو شخصیت در مقابل یک دیگر قرار می گیرند. دو شخصیتی که کاملا در تضاد یک دیگر هستند و دیدگاه های کاملا متفاوت با یک دیگر دارند.

این نوع روایت ها و کشمکش ها در حال حاضر بیش از دیگر کشمکش ها، طرفدار دارند. شما می توانید از این ایده ها استفاده کنید. برای شروع دوره داستان نویسی هم می توانید از دوره های استودیو انیمیشن سازی نوشیکا استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید