اخبار

داکت اسپلیت چینی بهتر است یا ژاپنی؟

از لحاظ قیمت، داکت اسپلیت آکس (چینی) بسیار به صرفه تر و بهتر از داکت اسپلیت دایکین (ژاپنی) است. یکی از دلایل این برتری، آسان تر بودن واردات محصولات چینی به ایران است. اما غیر از مسئله قیمت داکت اسپلیت، از لحاظ کیفیتی، داکت اسپلیت های چینی و ژاپنی هر دو قابل اعتماد هستند. هر چند به دلیل رقابتی بودن بازار همواره در حال بهبود کیفیت محصولات خود هستند.

اگر به دنبال خرید داکت اسپلیت با طول عمر بیش تر هستید، میتوانید برای خرید، به مدل های پیشرفته تر داکت اسپلیت های چینی و ژاپنی اعتماد کنید. در ادامه برای کشف این که داکت اسپلیت چینی بهتر است یا ژاپنی، پیشنهاد میشود تا ابتدا به نکاتی که درباره ی برند های آکس و دایکین و همچنین دریچه داکت اسپلیت، در این مقاله آمده است توجه کنید، تا با آگاهی بیش تری نسبت به خرید داکت اسپلیت برای بهبود کیفیت هوای محل زندگی، کار، یا منزل خود اقدام کنید.

نمایندگی برند های چینی و ژاپنی در بازار ایران

برند آکس دارای نمایندگی با قدمت چندین ساله در بازار ایران است، اما چنین اعتباری برای داکت اسپلیت دایکین یافت نمی شود. با این حال با مراجعه به متخصصین و مشاوره گرفتن از افراد با تجربه در این حوزه، مانند مرجع تخصصی دماجت، میتوان احتمال خرید داکت اسپلیت تقلبی را به صفر رساند.

با اینحال، انتخاب بین برند چینی و ژاپنی، کاملا بستگی به نیازهای خاص پروژه شما دارد. برای دریافت یک مشاوره دقیق و مهندسی، پیشنهاد می شود عبارت “خرید داکت اسپلیت” را همراه نام “دماجت” در گوگل جستجو کنید، تا مناسب ترین محصول را متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

اشتراکات داکت اسپلیت دایکین با داکت اسپلیت آکس

داکت اسپلیت دایکین

هر دو برند دایکین و آکس ، داکت اسپلیت های دوستدار محیط زیست با مصرف انرژی سطح A+ تولید می کنند . همچنین گاز مبرد استفاده شده در این برند ها تاثیر خیلی کمی روی لایه اوزون و گرمایش زمین می گذارند.

داکت اسپلیت یک سیستم مخفی تهویه هوای مطبوع در ساختمان است که در فصل گرما هوای خنک را در سراسر ساختمان به گردش در می آورد. همچنین بعضی از این ها امکان گرمایش هوا در فصل زمستان را هم دارند. با توجه به نوع طراحی داکت اسپلیت ها ، داکت اسپلیت آکس و داکت اسپلیت دایکین از لحاظ ظاهری با هم یکسانند چرا که در سقف و به صورت مخفی قرار میگیرند.

ویژگی های منحصر به فرد محصولات دایکین

برخی از ویژگی هایی که این برند را بسیار متمایز میکنند در زیر نام برده شده اند:

  • اینورتر بسیار کم مصرف: دایکین یک راه حل اقتصادی برای مصرف برق ارائه می دهد، همانطور که در داده های واقعی از مشخصات فنی محصولات این برند منعکس شده است. کمپرسور اینورتر کم مصرف در سیستم‌های دایکین می‌تواند تا 50 درصد در مصرف انرژی در مقایسه با مدل‌های سنتی سرعت ثابت صرفه‌جویی کند.
  • کمپرسور گرمسیری: مدل Daikin FDMF مجهز به یک کمپرسور گرمسیری است که قادر است در شرایط آب و هوایی شدید به طور موثر عمل کند و دمای تا +52 درجه سانتیگراد را تحمل کند.
  • قابلیت لوله کشی گسترده: این سیستم ها، با قابلیت گسترش لوله تا 50 متر به صورت افقی و 30 متر به صورت عمودی بین واحدهای داخلی و خارجی، انعطاف پذیری قابل توجهی در نصب ارائه می دهند و محدودیت ها را برای کارفرمایان و پیمانکاران کاهش می دهند.
  • پرتاب بلند باد: فشار استاتیکی بالا در واحد داخلی به هوای مطبوع اجازه می دهد تا به دورترین مناطق فضای شما برسد و حالت خنک کننده کامل و کارآمدی را فراهم کند.
  • استانداردهای ضد خوردگی: سری FDMF، با دارا بودن پره های طلایی روی مبدل حرارتی آلومینیومی یونیت خارجی، برای مقاومت در برابر خوردگی حتی در محیط های سخت مانند جزیره کیش و بندرعباس طراحی شده است و عملکرد طولانی مدت با خنک کننده مطلوب را تضمین می کند.

ویژگی های منحصر به فرد محصولات آکس

این واحدها دارای یک کمپرسور دوار با فناوری پیشرفته اینورتر هستند، که در نتیجه حداقل میزان صدا را به همراه دارد. علاوه بر این دیگر ویژگی های منحصر به فرد این برند در زیر آمده است:

جنس عایق و قابلیت یخ زدایی

این دستگاه ها کاملاً عایق هستند و این ویژگی، عملکرد ثابت این سیستم ها و کارایی آن ها را افزایش می دهد. داکت اسپلیت اینورتر مدل آکس دارای سیستم یخ زدایی خودکار است که همچنین این قابلیت نیز کارایی آن را بیشتر می کند.

فناوری شبیه ساز

از دیگر ویژگی‌های برجسته این سیستم‌ها می‌توان به فناوری شبیه‌سازی در دریچه داکت اسپلیت قابل تنظیم، طراحی لوله‌کشی بهینه، و کنترل موج سینوسی 180 درجه اشاره کرد، که همگی به عملکرد بهینه کمک می‌کنند.

نصب آسان

اینورتر های استفاده شده در این محصولات، برای نصب سریع و آسان طراحی شده اند، با وجود این که به طور کلی هزینه نصب این محصولات بالاست، قابلیت نصب آسان میتواند در کاهش هزینه نصب بسیار موثر باشد. آنها در ظرفیت های بین 18000 تا 60000 BTU در دسترس هستند که آنها را به انتخابی عالی برای فضاهای بین 35 تا 125 متر مربع تبدیل می کند.

ویژگی های داکت اسپلیت آکس

سخن آخر

در راستای پاسخگویی به سوال داکت اسپلیت چینی بهتر است یا ژاپنی، به معرفی برخی از ویژگی های این محصولات پرداختیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به خرید داکت اسپلیت اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که، مشورت گرفتن از یک مرجع تخصصی معتبر، می تواند خیال شما را بابت خرید بهترین محصول با قیمت به صرفه راحت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید