اخبار

گوشی iQOO Neo 9 Pro با تراشه مدیاتک دیمنسیتی 9300 در راه است

iQOO Neo 9 Pro نام گوشی هوشمندی است که در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲ (27 دسامبر) در کشور چین معرفی خواهد شد. این گوشی چه ویژگی‌هایی دارد که از دیگر گوشی‌ها برجسته است؟ این گوشی با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9300 کار می‌کند که یکی از قوی‌ترین چیپست‌های 5G در بازار محسوب می‌شود. این چیپست در آزمون AnTuTu با اسنپدراگون 8 نسل 3 که یکی از رقبای سخت‌گیر آن است، به رقابت پرداخته و عملکردی حیرت‌انگیز از خود نشان داده است.

آزمون Geekbench هم امتیازهای این چیپست را فاش کرده است. این چیپست در آزمون تک هسته‌ای ۲۲۶۲ و در آزمون چند هسته‌ای ۷۶۵۷ امتیاز گرفته است. این امتیازها نشان‌دهنده قدرت پردازشی بی‌نظیر این چیپست هستند. البته، این فقط بخشی از مشخصات این گوشی است و جزئیات دیگری در روز معرفی آن اعلام خواهند شد. اما این مطمئن است که iQOO Neo 9 Pro یک گوشی هوشمند با عملکردی عالی است که می‌تواند در بازار موفق باشد.

iQOO Neo 9 Pro

قبلاً هم این گوشی در آزمون AnTuTu شرکت کرده و امتیاز فوق‌العاده‌ای به خود اختصاص داده بود. این گوشی در این آزمون 2,334,911 امتیاز گرفته بود که یکی از برترین امتیازهایی است که تا به حال در این آزمون دیده شده است. این امتیاز نشان‌دهنده توانایی این گوشی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های پیچیده و پرحجم است.

مشخصات کلیدی گوشی iQOO Neo 9 Pro

iQOO Neo 9 Pro یک صفحه‌نمایش OLED با اندازه 6.78 اینچ دارد که وضوح 1.5K، رزولوشن 2800 × 1260 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، دارد‌. این صفحه‌نمایش با رنگ‌های زنده و جزئیات بالا تجربه‌ای شیرین از تماشای ویدیوها، بازی‌ها و محتواهای مختلف را به کاربر می‌دهد. علاوه بر کیفیت بالا و نرخ تازه‌سازی بالا، از دو تکنولوژی پیشرفته دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

iQOO Neo 9 Pro

اولین تکنولوژی PWM دیمینگ 2160 هرتز است که باعث می‌شود صفحه‌نمایش کمتر چشم‌های کاربر را خسته کند و راحت‌تر برای دیدن باشد. دومین تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است که باعث می‌شود کاربر بتواند گوشی را با لمس انگشت خود به سرعت و امنیت بالا باز کند. این دو تکنولوژی باعث می‌شوند که این صفحه‌نمایش یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های موجود در بازار باشد. در بالای صفحه‌نمایش، یک دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسل قرار دارد که می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیتی را ثبت کند.

در پشت گوشی، یک ماژول چهارگانه دوربین وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی با سنسور سونی IMX920 و رزولوشن 50 مگاپیکسل، یک دوربین اولتراواید با سنسور سامسونگ JN1 و رزولوشن 50 مگاپیکسل، یک دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی 5 برابر و رزولوشن 12 مگاپیکسل و در نهایت یک دوربین ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل می شود.

این دوربین‌ها می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا و جزئیات فراوان را در شرایط نوری مختلف ثبت کنند. همچنین، این گوشی از فلاش LED، فوکوس خودکار، HDR، پانوراما و ضبط ویدیو با رزولوشن 8K پشتیبانی می‌کند. iQOO Neo 9 Pro با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9300 کار می‌کند که یک چیپست 5G با معماری 5 نانومتری است. این چیپست دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ ای است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید