گوشی موبایل

گوشی شیائومی 14 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می شود

گوشی Xiaomi 14 Pro به صفحه نمایش منحنی با روشنایی 3000 نیت مجهز خواهد بود

انتظار می رود شیائومی یکی از اولین برندهایی باشد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 را در شیائومی 14 پرو خود به کار گیرد. قبلاً اطلاعاتی در مورد طراحی این گوشی هوشمند به همراه سایر مشخصات به بیرون درز کرده بود. اکنون، جزئیات جدیدی در مورد صفحه نمایش شیائومی 14 پرو به صورت آنلاین ظاهر شده است.

جزئیات نمایشگر شیائومی 14 پرو

طبق توییتی که کارتیکی سینگ افشاگر هندی منتشر کرده است، شیائومی 14 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع LTPO Micro Quad Curved 2K C8 است که از نرخ نوسازی پویا 1-120 هرتز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش آن توسط گوریلا گلس کورنینگ ویکتوس 2 محافظت می شود و دارای حاشیه های فوق العاده باریک 1 میلی متری است.

علاوه براین، با حداکثر روشنایی 3000 نیت، این صفحه نمایش HDR 10+، Full Link Dolby Vision و Pro Color Tuning را ارائه می دهد. همچنین دارای 2K+Hz PWM dimming برای کاهش آسیب روی چشم است.

مشخصات شیائومی 14 پرو

علاوه بر مشخصات صفحه نمایش، پیش بینی می شود شیائومی 14 پرو به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز مجهز شود. ظرفیت رم تا 24 گیگابایت با استفاده از فناوری LPDDR5x و گزینه های ذخیره سازی تا 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 ارائه می شود. انرژی این دستگاه از یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد. نکته قابل توجه، لیست 3C است که نشان می دهد که این گوشی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

در بخش اتصالات، انتظار می‌رود شیائومی 14 پرو ویژگی‌های اتصال ماهواره‌ای را معرفی کند و بر روی رابط کاربری MIUI 15 مبتنی بر اندروید 14 اجرا شود. برای علاقه‌مندان به عکاسی، تنظیمات دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز (IMX989) است. همچنین، با تثبیت کننده تصویر اپتیکال و دیافراگم متغیر که با یک لنز 50 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین تله ماکرو 50 مگاپیکسلی کامل می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید