اخبار

اولین تصاویر واقعی از گلکسی فولد 6 سامسونگ منتشر شد

گلکسی فولد 6 سامسونگ با طراحی جدید و بدنه‌ی ضخیم‌تر در راه است

تصاویر فاش شده‌ گلکسی فولد 6، نسل جدید گوشی تاشوی سامسونگ، توسط افشاگر معروف Onleaks منتشر شده است. انتظار می‌رود این گوشی در نیمه دوم سال جاری، احتمالا در ماه آگوست، در رویداد آنپکد سامسونگ رونمایی شود.

بر اساس تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ در حال بازطراحی گوشی تاشوی خود با فرم‌ بوک (کتابچه‌ای) است. یکی از تغییرات قابل توجه، ضخیم‌تر شدن بدنه‌ی این گوشی است که ظاهری مکعبی‌تر به آن می‌دهد.

مشخصات فنی:

گلکسی فولد 6 در حالت باز، 6.1 میلی‌متر ضخامت، 132.5 میلی‌متر عرض و 153.5 میلی‌متر طول خواهد داشت. این گوشی از یک حسگر اثر انگشت جانبی که درون دکمه‌ی پاور تعبیه شده، سه میکروفون، دو بلندگو، پورت USB-C و جایگاه سیم‌کارت بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه‌نمایش داخلی 7.6 اینچی و صفحه‌نمایش خارجی 6.2 اینچی با سوراخ دوربین سلفی در مرکز باشد.

گلکسی فولد 6 سامسونگ

فقدان S-Pen و مجهز به دوربین سه‌گانه:

برخلاف شایعات قبلی، رندرها نشان‌دهنده‌ی محلی برای قرارگیری قلم S-Pen در گلکسی فولد 6 نیستند. در پنل پشتی این گوشی، ماژول برآمده‌ی قرصی‌شکل دوربین سه‌گانه به همراه یک فلاش LED دیده می‌شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده است، اما تصاویر رندر شده، طراحی جدید و برخی از ویژگی‌های گلکسی فولد 6 را به نمایش می‌گذارند. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی تاشوی جذاب منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید