ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند بلک شارک S1 پرو، بلک شارکS1 کلاسیک معرفی شده اند

ساعت های هوشمند سری Black Shark S1 به زودی عرضه می شوند

کمپانی بلک شارک رسماً دو ساعت هوشمند بک شارک S1 پرو و بلک شارک S1 کلاسیک را در بازار چین معرفی کرد. این ساعت‌ها دارای حالت نوآورانه نظارت بر سلامت بازی بلک شارک هستند. بک شارک S1 پرو که به طور بالقوه یک دستیار هوش مصنوعی است که به راحتی روی مچ دست شما در دسترس است. علاوه بر این، آنها دارای ناوبری نقشه Baidu و مجموعه ای متنوع از واچ فیس های هوش مصنوعی خواهند بود.

شایعه شده است که سری Black Shark S1 فعالیت های بازی پلیرها، از جمله نوع بازی های انجام شده و مدت زمان آنها را ردیابی می کند. اگر جلسات بازی بیش از حد طولانی شود، انتظار می رود یادآور سلامتی باشد. در حالی که بلک شارک S1 پرو در حال حاضر اولین عرضه جهانی خود را داشته است، اطلاعات مربوط به نوع کلاسیک فاش نشده باقی مانده است. با این حال، این امکان وجود دارد که مدل کلاسیک شباهت هایی با نسخه پرو داشته باشد. برای کسانی که نمی دانند، کمپانی بلک شارک  شیائومی قبلاً بلک شارک S1 را در بازار جهانی عرضه کرده است. در اینجا به مشخصات و قیمت آن می پردازیم.

مشخصات ساعت بلک شارک S1

ساعت هوشمند بک شارک S1 پرو

ساعت هوشمند Black Shark S1 دارای صفحه گرد با صفحه نمایش 1.43 اینچی از نوع AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل است و روشنایی 600 نیت و نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه می دهد. همچنین از نمایشگر همیشه روشن (AOD) پشتیبانی می کند و دسترسی به بیش از 100 تم نمایشی ساعت را فراهم می کند. بلک شارک S1 می تواند بیش از 100 حالت ورزشی را زیر نظر داشته باشد و تا 10 روز عمر باتری را برای استفاده می دهد.

ساعت هوشمند Black Shark S1 به طور انحصاری در رنگ مشکی موجود است و با قیمت جذاب 50 دلار عرضه می شود. پیش‌سفارش‌ها را می‌توان مستقیماً در وب‌سایت رسمی بلک شارک انجام داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید