کنسول و بازی

فیل اسپنسر: تمام بازی‌های اکتیویژن و کالاف دیوتی در گیم پس خواهند بود

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در مصاحبه‌ای با Game File گفت که تمام بازی‌ های اکتیویژن بلیزارد، زنی‌مکس و Xbox Game Studios در روز عرضه در گیم‌ پس در دسترس خواهند بود.

مدیر ایکس‌باکس، یعنی آقای فیل اسپنسر، اعلام کرده که به احتمال زیاد بازی جدید کالاف دیوتی امسال در همان روز عرضه (احتمالا اکتبر یا نوامبر) در سرویس گیم‌ پس هم در دسترس خواهد بود. این یعنی شما می‌توانید بدون خرید جداگانه و فقط با داشتن اشتراک گیم‌ پس این بازی را تجربه کنید.

این خبر، با توجه به مخالفت‌های قبلی اکتیویژن (سازنده بازی)، کمی غافلگیرکننده است. اما با خریداری اکتیویژن توسط مایکروسافت، به نظر می‌رسد سیاست‌ها عوض شده و اسپنسر امیدوار است بازی‌های محبوب کالاف دیوتی بتوانند با جذب کاربران جدید، تعداد مشترکین گیم‌پس را افزایش دهند. البته مخالفانی هم مثل رئیس شرکت تیک-تو (سازنده بازی‌های GTA) هستند که مدل کسب‌ و کار گیم‌ پس را برای ناشران بازی مضر می‌دانند. در هر حال، باید تا زمان عرضه بازی منتظر ماند و دید به گفته‌های اسپنسر عمل خواهد شد یا نه.

بابی کاتیک، مدیر عامل سابق اکتیویژن بلیزارد، با ایده سرویس‌های اشتراکی چند بازی به عنوان یک مدل کسب‌وکار مخالف بود. اما اسپنسر در پاسخ به این مخالفت‌ها به IGN گفت: خب، الان شخص دیگری تصمیم‌گیرنده است.

به راحتی می‌توان فهمید که چرا اسپنسر می‌خواهد بازی‌های جدید Call of Duty در روز عرضه در گیم‌ پس در دسترس باشند. با توجه به محبوبیت این بازی‌ها، بدون شک تعداد مشترکین گیم‌ پس افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید