اخبار

لپ تاپ هواوی Qingyun S520 با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل معرفی شد

هواوی Qingyun S520 لپ‌تاپ جدیدی است که به تازگی در چین عرضه کرده است. این لپ‌تاپ از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل سری P بهره می‌برد که با معماری عملکرد هیبریدی اینتل طراحی شده‌اند. این معماری از هسته‌های عملکردی (P-cores) و هسته‌های کارآمد (E-cores) تشکیل شده است که به صورت هوشمندانه وظایف را بین خود تقسیم می‌کنند. این روش باعث می‌شود که لپ‌تاپ هم عملکرد بالایی داشته باشد و هم مصرف انرژی کمتری داشته باشد.

لپ تاپ هواوی Qingyun S520 دارای صفحه‌نمایش 14 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 1080p است که تکنولوژی ضد تابش استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش 100 درصد رنگ‌های sRGB را پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر 16:9 دارد. حاشیه‌های صفحه‌نمایش فقط 4.9 میلی‌متر است و این لپ‌تاپ از گواهینامه TÜV Rheinland برای محافظت چشم در برابر نور آبی بهره می‌برد.

هواوی Qingyun S520

لپ تاپ هواوی Qingyun S520 از حافظه‌های DDR4 و SSDهای NVMe PCIe استفاده می‌کند که سرعت بالایی را در اجرای برنامه‌ها و ذخیره‌سازی اطلاعات فراهم می‌کنند. این لپ‌تاپ همچنین دارای پورت‌های USB-C، USB-A، HDMI، و LAN است و از اتصال بی‌سیم Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ هواوی Qingyun S520 دارای یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 56 وات‌ساعت است که می‌تواند تا 11 ساعت فعالیت کند. این باتری از شارژ سریع 65 وات با پورت USB-C بهره می‌برد و می‌تواند در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود.

هواوی Qingyun S520 یک لپ‌تاپ مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک دستگاه کارآمد، قدرتمند، و سبک هستند. این لپ‌تاپ از طراحی زیبا و مقاومی برخوردار است و از آخرین تکنولوژی‌های پردازشی و نمایشی استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ در حال حاضر فقط در چین عرضه شده است و قیمت آن مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید